sunnuntai 5. elokuuta 2012

Hopeaa ja hihnakävelyä

Ihan lyhyt futis-aiheinen postaus meikäläiseltä vaan, kun tuli pari juttua A ja B mieleen, juttu B löytyy kuvien alta. Eli että A) Juniorin joukkue sai hopeaa viikonlopun turnauksessa. Iloisia poikia. Tai eivät heti olleet, kun olisi pitänyt kultaa saada, mutta hetki kun kului, alkoivat jo suupielet vääntyä hymyyn. Uskon että osa hyvästä menestyksestä on minun ansiotani, sillä olin joukkueen onnenmaskotti, vaikka vetelinkin hirsiä penkin alla suurimman osan aikaa. Koiran hyväilyhän se pitää stressitason matalana! Go boys!
Klikkaamalla saat kuvat alla isommiksi ;



Ja se edellinen olikin oikeastaan minun asiani. Toinen asia B) oli Emäntäisen: "Jipii! Kontaktiharjoitukset ja sitkeys taitavat tuottaa tulosta. Tänään iltalenkki oli eka kerta kun Wiima kulki KOKO lenkin tosi kauniisti kiskomatta hajujen perässä. Ja nenäkin suurimmaksi osaksi ilmassa, ei maassa kuten metsästyskoiralla. Hihna oli koko lenkin ihan löysänä. Hienoa!!
No, sitten kyllä tehtiin hieman piruetteja ja muita temppuja kun ohitse meni ihmisiä ja fillareita, mutta se on selvää, että pentua vielä kiinnostaa. Olen kuitenkin tosi iloinen että minä voitin ne ihanat tienvarsien hajut! Siihen saattoi osin auttaa, että itsellänikin oli kuivattua mahalaukkua taskussa :D !! (niin, löydän ihmeellisiä sisältöjä taskuistani nykyisin, ennen koiraa en todellakaan kulkenut mahalaukut taskussa.. :)"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kivaa, kun kävit lukemassa kirjoituksiamme :)
Superkivaa, jos myös jätät kommenttikenttään meille terkut.
Terv Wiima ja Tihku